Doua cuvinte despre nimic

Leapsa – I’m a freak and so are you

Posted in Uncategorized by marinescualex on December 1, 2009

Tocmai mi-a fost predata stafeta de la O Piftie pentru o cursa impotriva timpului si a ciudeteniilor noastre. Cum si ea la randul ei a primit-o de la altcineva si a scris 10 ciudatenii despre ea, si eu, la randul meu, voi face asta. Mi se pare o metoda foarte buna de a-mi incepe blogul.

 

Tinerete zbuciumataSa incepem cu inceputul :

1.Primul meu cuvant a fost “vreau”

2.Mi-am ales liceul doar pentru ca imi placea zona in care era

3.Ma uit la manga

4.Nu suport sa-mi umble cineva cu mana prin mancare

5.La 10 ani nu stiam aproape deloc romana (am stat vreo 7 ani prin Italia)

6.Am avut 13 pisici (stateam la casa)

7.Dupa facultate, vreau sa plec in Danemarca sau Australia

8.In clasa a 5-a mi-am rupt mana impiedicandu-ma de teava de esapament a unei masini

9.Pe la 4 ani vroiam sa mananc doar lucruri verzi, ajunsesem sa le cer alor mei sa-mi dea carne verde. Se pare ca stiam eu ce stiam in legatura cu verdele 😕

10.Cedez in fata clatitelor si a migdalelor acoperite in ciocolata. Sunt punctul meu slab

 

Astea au fost ciudateniile mele. Poate mai sunt, dar astea sunt pentru ochii vostri. Pasez stafeta domnisoarei Nazdravan.

Tagged with: ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ancamarola said, on December 1, 2009 at 4:29 pm

    stiam mare parte:> dar serios cu mana prin mancare? who does that!? cred ca as muuri de nervi. and Australia it is!!!

  2. Maria said, on December 2, 2009 at 12:17 am

    domnişoara Năzdrăvan se pune pe treabă.


Leave a Reply

