Doua cuvinte despre nimic

Presedentiada

Posted in Uncategorized by marinescualex on December 1, 2009

Nu, nu sunt ahtiat dupa politica si ma doare in cot de ceea ce se intampla pe la guvernare. Dar imi place marketingul si advertisingul. Asa ca nu am putut sa ma abtin de la a observa ceea de au facut din punct de vedere al promovarii pana acum cei 3 candidati. O mare bataie de joc, nimic demn de remarcat, ba dimpotriva, majoritatea sunt de criticat. Totusi, trebuie sa recunosc ca azi am vazut un banner demn de aplauze avand in vedere contextul in care se afla. Din pacate nu am gasit nicio poza pe net ca sa vi-l arat, dar o sa-l descriu. Este un banner negru cu Geoana si aliatii sai, Iliescu, Nastase, Vanghelie, Hrebenciuc si Vantu. Toti sunt imbracati in negru si au cravate rosii. Iar headline-ul este “Daca ei castiga, tu pierzi”.  Admir atat de mult banner-ul asta pentru ca, in primul rand ideea din spatele lui este foarte buna si este data o foarte mare atentie detaliilor. S-au folosit de asocierea lui Geoana cu cei cinci, care din punctul meu de vedere a fost foarte gresita, pentru a-l pune intr-o lumina negativa. Niciunul dintre cei care apar pe acest banner alaturi de Geoana nu este curat din punct de vedere politic, toti au fost implicati in scandaluri mai mici sau (mai ales) mai mari. Asezarea celor cinci este foarte bine gandita, ei fiind asezati ca un fel de piramida, Iliescu si Nastase in fata si in cel de-al doilea rand de-abia apare Geoana. Nu stiu daca asezarea a fost datorata pozei cu care s-a lucrat sau a fost gandita, dar exprima foarte bine ideea ca Mr. Geoana e doar o marioneta in tot ceea ce se intampla.

Acest banner este singurul lucru demn de admirat din toata campania electorala. A fost o bataie penibila, ca la coltul strazii si noi suntem singurii care au ceva de pierdut. Am votat degeaba si singurul motiv pentru care ma voi duce sa votez si in turul doi este sa nu iasa Basescu. Niciunul dintre cei doi nu este demn de admirat si nu va castiga pentru ca a fost cel mai bun. Cel ce va castiga aceste alegeri, le va castiga pentru ca este cel mai putin rau.

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on December 2, 2009 at 12:05 am

    Parcă se repetă povestea ultimelor prezidenţiale. Iniţiam vroiam să votez în alb, gândindu-mă că n-o să fiu chiar singura şi că o sa se demonstreze ceva la final. Şi-apoi mi-am amintit că nimănui nu-i pasă. Aşa că voi pune ştampila pe Geoană, din aceleaşi motive.


Leave a Reply

